Games For Girl.... ^.^

GAMES FOR GIRL... I LIKEEE!!!

Games memang sebahagian dalam hidup kita.. Games la peneman dikala kita keboringan dan kebosanan... Like me..kalau tyme study kt poli dulu...Penuh pendrive dengan games.. sanggup xtdur malam kerna game.. berlawan level apa ngan kwn2... hahaha... memang mengasyikkan..hehe.. tp tyme tu xgiler fb lagi... Tapi sekarang memang dilupakan bab dah da games kt fb.. pon best jugak...hehehe!! Tapi yang pasal games for girl nih... ak nak cite skit r... 

Anak saudara aku yang nama efi la punya pasal tu... hehehe... budak2 sekarang.. darjah 2 pon dah pandai on9... he3.. bla aku tengok dia main jatuh cinta plak aku... So, aku pon bukak la main... hahaha...Memag best la.. ada games masak2..  Make up... Jaga baby la... Aku jd xkeruan plak...haha... memang untuk girl la games ni... Memang sesuai la untuk berseronok... hahaha!! Kalau xcaya try la klik link yang ak bagi nih...he3..





Dah try bagitau la pendapat korang pasal games ni... agak kebudak-budakkan tp best bg ak... hahaha... ptt la budak darjah 2 vote games nie... he3...

Kla... nak sambung main games jap... Try nak makeup artis nie.. Salena Gomez pon da muka lam games nie tau... hahaha... bubbyeee.....


No comments: