Terima Kasih

Assalammualaikum semua... :)

Apa macam hari ni? Ok jugak kan?? Mesti semua happy.. Hehehe.. Alhamdulillah hari ni berlalu dengan baiknya kan.. Dok2 cerita pasal tarikh hari ni.. Xsangka plak pembaca blog Mak Usu dah capai 100.. Memang agak ketinggalan lebih jauh dari orang lain.. Tapi Mak Usu gembira sangat kepada yang sudi jadi pengikut blog Mak Usu.. Maksudnya Mak Usu sekarang dah boleh kongsi penulisan Mak Usu dengan 100 org dari seluruh negari.. Itu adalah satu pencapaian yang amat besar juga dalam hidup Mak Usu.. Janji kita ikhlas kan..

Jadi, kalo orang lain pilih tarikh ni untuk kawen.. Untuk Mak Usu plak, tarikh ni Mak Usu dah da 100org pengikut.. Satu kenangan jugak tu kan...ehhehee...

Mesti korang gelak kan pasal baru 100, hahaha..Padahal korang2 sume dah beratus2...hahaha... Masing2 ada kelebihan masing2.. Nak follow ke x itu adalah hak masing2 kan...

So, hari ni 11.11.11..hahaha..Mak Usu dapat blogger yang bertuah jadi follower ke-100 blog Mak Usu.. Terima kasih la sudi follow blog Mak Usu yang masih serba kekurangan ni...hehehe... Sebenarnya Mak Usu nak ucapkan terima kasih gak kepada semua follower Mak Usu seramai 100 org ni kerna sudi follow.. Insyaallah Mak Usu akan berkongsi kebaikan dengan anda semua.. 


Kalo korang nak pergi singgah blog dia pon blh gak.. Klik je gambar kat atas tu k.. Hehehehe... So, Cik Ain Dzaya.. Mak Usu ada hadiah tau untuk awak.. Istimewa dari Sarawak.. Jadi, blh xbagi Mak Usu alamat awak.. email je kat sini k [fieyzilah89@yahoo.com].. Ikhlas dari Mak Usu ni..(mak sponsor...hehehe)

Blh dijadikan kenang-kenangan...:)

Itu je kot...hehehe.. Ok..Bubbye..
Selamat berblogging... :)


p/s: Merapatkan silaturahim adalah besar nikmatnya.. :)


2 comments:

aindzaya said...

tanjat!
mak usu, ain nak nenes ley ta sekarang...
sobsobsobsob..ta sangka jadi followe suke suke ley dapat hadiah....nak suka tapi nak nanges..

t ain kasi mak usu alamat umah ea..eksaited!eksaited!
tengkiyu mak usu! eksaited!eksaited!
malam nie nak tidor sambil pelok lappy!

Mak Usu said...

@ain dzaya hahahhaa.. sebagai kenang-kenangan k...:)