Coretanku dihari gembiramu...

Assalammualaikum....

Kawan, "eleh, ko susah baru nak cari aku..ko senang xingat aku pun"
Kawan, "berani ko rampas bf aku kan?"
Kawan, "yang kau mengata belakang aku kenapa?"

Istilah kawan akan menjadi buruk jika seseorang itu tidak tahu menghargai orang lain,

Kawan, "kau ada apa2 masalah kau cari aku ja k"
Kawan, "aku doakan semoga kau bahagia selalu dengan bf kau'
Kawan, "kau adalah kawan yang terbaik dalam hidup aku"

Dan, Istilah kawan akan menjadi besar maknanya jika sesorang itu tahu menghargai orang lain...

Yang mana satu istilah kawan yang inginkan,jawapannya diri sendiri yang tahu.. Setiap peristiwa tersebut pernah kita alami bersama-sama...

Yang pasti, hari ini adalah hari istimewa seorang sahabat yang Mak Usu sayang selalu... Terima kasih kerana memberikan Mak Usu istilah kawan yang sebenar.. Dikala susah,senang dan gembira, dirimu sentiasa disisiku..

Mungkin diri ini yang serba kekurangan, tapi yang pasti diri ini akan mendoakan mu dirahmati selalu disisiNYA... Hanya Tuhan yang akan membalas jasa2 mu...

Happy befday! Happy Befday! Happy Befday! Azlinda Taim (IN)!!
 "In! Happy befday In.. Aku sentiasa doakan kau bahgia selalu dan happy k.. Kau kwn aku dari kecik sampe leh kinek tuk... Ngajar aku main kreto.. jadi cikgu kaunseling aku n segalanya2 la.. aku berdoa moga kito kawan sampe bila2..Aku jadi sedih In..xtauk kenak.. Xlamak gk aku pg kuching dan aku mesti rindu nak lepak ngan kau...huhuhu..Apopon thank selalu sponsor aku...hihi.. InsyaALLAh deh kejo lak ceya kau..Hadiah next befday k..blh x??hihi... N jangan lupak..tyme ko nikeh aku ketua AJK majlis kau k...hihihi"

Hasrat hati nak berjumpa tapi beliau dah kena celebrate oleh tunang dia..Huhu..jeles! mesti best!...hihi...
Entri ini Mak Usu coretan khas untuk mu untuk kenang-kenangan kita selalu..Mungkin serba kekurang tapi ia lahir dari hati yang ikhlas... :):)

Jap..jap..jap.. Bff Mak Usu ni pon ada blog tau.. Senang2 singgah la blog beliau k... [AKU C WANITA SEADANYA]

Bye...

p/s: Hargailah kawan anda dan doakan mereka, InsyaALLAH mereka juga akan menghargai dan mendoakan kita... :)


14 comments:

Miss N™ said...

salah pilih kawan, habislah... tapi kalau bijak pilih kawan, insyaALLAH selamat hendakNYA.. :)

selamat hari jadi juga buat kawan yg mak usu sayang.. :)

Reena Sidek said...

happy birthday kawan Mak Usu...

Iboh sedih2 mak usu...

ecadwinkyasha said...

@:: Cik Nur ::..sokong dengan nur..klu kita jumpa kawan yg baik,insyaallah baiklah kita bahagia la kita..kalau tak,sesatlah kita.

happy bday kwn mak usu ;)

RamRamCute said...

Bertuah jadi kawan Mak Usu ...dapat special entri lagi...Tahniah dan Selamat Hari Jadi Azlinda..semoga sentiasa murah rezeki dan kalian terus bersahabat bila-bila...

CINTA UNTUK KITA said...

dpt BFF yg in sekepala mmg masyuk la.. hehe ;p

rumah kuning said...

semoga sentiasa bantu membantu dan ingat mengingat selamanya.

Arra Ahmad said...

hepi bufday gak untuk In..
wah..bestnya mak usu ada BFF.:)

Myalycia said...

ohh, kwn susah dan senang mmg susah nk carikkan.. hepy besday to her ;)

Hanif said...

Happy besday to kawan MAk Usu....happy forever!!
nak g jap blog dia..

kak gojes said...

hepi besday wat kwnmu mak usu

EruzuLiyana said...

sy syg kawan2 sy :)

fizafantagiro said...

Wah . Mak usu ni mmg teman sejati la =) happy birthday utk kawan mak usu yer =)

dya nasir said...

susah nak jumpa kawan susahsenang kan mak usu?? :(

Unknown said...

happy befday kat kawan ktk :)