Kali pertama...

Assalammualaikum..

Alhamdulillah.. semua urusan Mak Usu dah selesai.. Sekarang dah kat hostel..

Hahaha.. ni la tempat tidur baru Mak Usu.. Semalam penat betul mengemas.. Nasib ada kawan yang sudi membantu.. Tingkat 4 tau.. pasni kurus la..haha..

Alhamdulillah jugak semalam dapat tdo dengan nyenyak bab hujan...hikhik.. Dah hari ni relex skit.. so, pas mkn nak bermanja2 ngan blog la...hihi..

Korang xrindu ke ngan Mak Usu?? hahaha.. Mak Usu rindu sngt nk bw.. Serius! Mak Usu belum selesa lgi pakai netbook ni..kecik sngt.. juling mata tengok..

Apepon mlm ni dah mula LDK.. Yang paling best..kena pakai baju kurung.. berkasut tutup n wajib pakai stokin kaler hitam.. haha.. Nak pergi keja kot mlm2 formal mcm tu. aiyak..

Yela.. dah nasib kita ni student baru..ekot je la..hihihi.. Sampai jumaat je pon orentasi.. Bersabar la dulu... hahahaha..

Jadi sekarang masa Mak Usu nak jadi aktif balik.. Cam byk je segmen/contest yang Mak Usu kena kejar ni..hihik...

Jom bw!

Bye..

p/s: Sentiasa bersabar n control ayu bab banyak laki hensem..auw.. hahahaha... bweeek... :p


15 comments:

Maliha ♥ said...

sempat agy ingat laki ensem... HAHA, :P

Engku Muzahadin said...

Student baru ni mesti kena buli nanti.. Haha :P

Masz Sidek said...

mesti pas tok byk cerita time orentasi... mun nemu org hemsem... padah kmk kirim salam.. hahaha...

✿Gucciey Lavender✿ said...

rindu deh .. :D hehe

kakchik@ella said...

semoga mak usu gembira di tempat baru ye. Selamat Belajar Mak Usu.

ecadwinkyasha said...

tingkat 4,komfirm kurus ne mak usu!....hahahaha...eca duduk kt groundfloor je..tapi nak jalan p kolej...aduyai!.

aReLaN said...

amboi...lelaki ensem gak dia ingat.hahaha..selamat berorientasi.

Kancil 8349 said...

selamat kembali...

:: Cik Nur :: said...

banyak laki ehsem ya...! insyaALLAH sangkut satu... Mak usu, dalam bilk tu ade bape org??soronoknya duk tepi tgkap..:)boleh bela pokok bunga atau cactus... :)

Gen2Merah said...

salam perkenalan mak usu (",)

Rumah Kuning said...

mak usu,
selamat berminggu orientasi.

QasehSuci said...

wah...best2... teringat zaman kolej dulu...hihih...selamat berorentasi mak usu...

Eza Boom Boom said...

bestnya, dah kat hostel! Rindu hostel! ;) Kaler ijau cadarnya eh.. Beli baru nak? Hihik. mek guro jak.

p/s: Okey ktk, mun kmk dah sampei kuching mek roger ktk ;)

MaYa MustWany said...

hihihi ayat last sempat lagi tuh..ihihi

dyabunga said...

kopem..mesti kurus.. kalau dya, smpai tingkat 2 pun dah mengah..