Mak Usu kena buli!

Assalammualaikum..

Semoga anda semua ada merindui Mak Usu.. Mak Usu masih dalam minggu orientasi tau dan AMATTTT!!!!


TIRED!  #sumber google

Yelah dah kena bangun pkl 4..balik pkl 10 mlm.. kelassss kau Mak Usu..hihihi

Semua faham kan maksud gambar kat atas tu. Serius! Macam tu ala-ala rupa Mak Usu nak bgn pg orientasi..hihi.. Semoga kita berjumpa dengan relexnya hari Sabtu.. Maaf sangt2 Mak Usu xda respon dengan komen n follow korang balik.. Masa terhad sangt..!! Sebenarnya kena BULI!!!... Xpe.. Nanti korang join Mak Usu BULI BALIK!! diorang ek... Sabar2...

Mak Usu minta tolong korang jenguk2 la blog Mak Usu k.. Xnak la berhabuk.. payah tau nak vacuum...hihi.. Alaaa.. nati Mak Usu upah gula2 yang 10 sen tu.. ok...

Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim... Mak Usu tdo dulu k.. Rindu nak bw... Muahhhhh... *hug ketat2.. perempuan je k... hihi..

Selamat Malam.. :)
  
p/s: Paling suka kalau dalam kumpulan yang dibahagikan.. Bab ada sorang mamat hensemm! Pantang tgk mamat hensem ni..hihi

11 comments:

Mr.Clive said...

mestilah rindu mak usu...takkannnla xrindu...hehe

✿Gucciey Lavender✿ said...

oke mak usu . beres .. hehe . eh , ksian mak usu .. :) sabar ye mak usu ^^. huhu

Masz Sidek said...

hahaha... nasib bait ada penyejuk mata (mamat hensem)... baruk ada semangat nak orentasi...

Eza Boom Boom said...

waseh ktk :) heeee. orientasii. take care okeh! btw, kmk selalu escape orentasi :P

dyabunga said...

rindu kah kt mak usu.. sape buli mak usu??meh sini dya buli dia balik..hehe.. takpe meh sini dya tolong vacuum kan tp upah choki2

:: Cik Nur :: said...

aicehh..! sempat lagi tengok mamat ensem nih...!

kami sentiasa merindui mak usu... :)

Yumida said...

sapa brani buli ktk tek..tok mek berik penampa berapit...ingat sik..ms kecik2 dolok kita sllu nyebut word ya...hihi

Lady Milo said...

kesian mak usu. mesti penatkan... smpai kul 10 tu...

kuatkan hati, kuatkan semangat ye :-D

Hanif said...

Kuatkan semangat ..sentiasa ingat..bila turn aku buli budak baru nanti..aku akan buat lebih dahsyat lagi...hheheheh

kis said...

mesti hilang semua penat kan,coz ada mamat hensem tu...hehehe....

Rafflesia™ said...

mestilah rindu mak usu.. hukhuk.. syieda xingat link mak usu.. xpe dah mark dah.. -,- sabar ye amk usu.. seminggu je.. hihihi