SegMen SaLam PerKenaLan by Miss BaNu

Assalammualaikum...
 
Sebelum nak memulakan entri untuk hari ni.. Mak Usu nak join Segmen Salam Perkenalan by Miss Banu.. InsyaAllah dengan program ni kita boleh dapat ramai kenalan blogger kan... Jadi kalau nak ikut serta segmen ni korang klik ja banner kat atas k..

Kerana minat dengan penulisan dan berkongsi pengalaman, Sejuta Rasa Mak Usu telah dilahirkan rasminya pada September 2010 kalau xsilap..Sejuta Rasa Mak Usu adalah pentas pertama Mak Usu meningkatkan mutu penulisan sekaligus berkongsi pengalaman dan cerita kehidupan dengan pembaca yang singgah ke blog.. 

Sejuta Rasa Mak Usu juga satu medan untuk Mak Usu mencari kenalan didunia maya iaitu seorang yang bergelar blogger.. Setiap blogger mempunyai penceritaan yang berlainan dan dari dari situ la kita dapat ilmu sekali dapat mengeratkan silaturahhim sesama manusia walaupun berbeza negeri...

Kamu akan faham Mak Usu jika kamu baca setiap entri Mak Usu.. Mak Usu memang seorang yang jenis mudah berkawan... Semoga dengan segmen ini, persahabatan kita sesam blogger semakin kuat.. :):)

Terima kasih Mak Usu ucapkan kepada semua followers Mak Usu kerana sudi bersama Mak Usu.. Dan untuk kawan2 blogger yang belum Mak Usu sempat follow balik, Mak Usu minta maaf k.. Mak Usu akan berusaha untuk singgah dan follow korang balik k.. Mak Usu hargai sesiapa saja yang singgah di blog Mak Usu.. :):)

Jadi Salam Perkenalan buat semua dari Mak Usu... Terima kasih juga untuk Miss Banu sudi jemput Mak Usu k... Panjang lebar plak kan...hihi

Bye..

p/s: Tadi blackout...huhu...


7 comments:

Yumida said...

salam kenal-kenalan mak usu......sejuta sayang ngn mak usu!

dya nasir said...

salam perkenalan mak usu..hehehe.. semoga persahabatan kita kekal mcam lagu kat blog mak usu ni..hehe

Reena Sidek said...

Salam kenal ktk... hahaha... kmk tang sekalo...
Semoga ktk dpt lebih byk kenalan.. byk kawan...

Miss N™ said...

salam ukhwah mak usu... moga persahabat kita bukan hanya kekal di sini..tapi di luar juga..insyaALLAH...kita akan ketemu suatu hari nanti.. :)

Unknown said...

moga ukhuwah kta sama bila-bila ;) Amiin..

Unknown said...

singgah dr segmen yg sama:)

jemput singgah ke blog nana ye...hehe

Diera Tekikushika said...

salam perkenalan. terasa nak makan coklat ? atau peminat home made coklat ?check this for best offer! http://vanilacoklat.com/daftar.php?ref=8001256112

jgn lupa singgah blog saya pulak =)