Serius ke ni?? Jom la!

Assalammualaikum...

Tinggal 4 hari lagi Mak Usu nak bermanja2 dengan kampung.. Kehidupan sebagai pelajar akan ditempuhi tidak lama lagi.. Oh! tidak.. tidak Mak Usu mengerti perasaan ini.. auwww...hahaha.. Mengarut la plak...kihkih...

Kenapa cam marah je ngan Mak Usu ni?? Mak Usu ada buat salah ke kat korang?? ahahaha.. Jangan la xpuas hati plak ngan Mak Usu... Tau la Mak Usu xbagi klu kat korang kat entri [NI].. haha.. Saja xnak bagi klu.. supaya xda sapa yang dapat teka.... hahaha.. Jahat nya Mak Usu kan...

Serius ke korang nak teka? Ok2.. Untuk tekaan korang kat entri [NI] semua salah..hihi.. Mak Usu bagi peluang sekali lagi k.. Kali ni Mak Usu bagi klu la... Ok2.. Mula dengan ceritanya...

Artis ni mula Mak Usu minat pada tahun 2008 bila dia berlakon dalam filem sebagai hero bersama heroin yang paling cantik sekarang.. melihat beliau berlakon dalam cerita tu Mak Usu jadi xtentu arah plak.. hahaha.. Zaman baru nak remaja kan..kan tyme tu umur sekitar 19 tahun kan..Biasalah.. Sentiasa je berangan artis jadi gf xpun janji lelaki tu ada iras2 mcm artis yang kita minat tu... hihihi.. Xtau la kenapa masa mmg minat sngt.. Simpan gmbr kat dlm dompet la, tulis nama artis tu kat dalam semua buku la.. Memang enjoy la...hihi...Artis tu bermula huruf F...hihihih
Fezzy_lah <3 F_ _ _ _
Mak Usu nak korang bagitau "Siapa artis tu" sekali dengan "nama filemnya pada tahun 2008" tu...
Banyak kan dah klu Mak Usu bagi... jangan korang cakap susah plak..hihi..

Jadi, pemenangnya Mak Usu bagi hadiah special punya! terbaik punya (1 pemenang ja).. tgh2 fikir dulu nak bagi hadah saguhati ke x...hihi...hihi...Cuma tinggalkan jawapan di ruang komen k...hihi...

Sampai esok petang pukul 5 ja.. Rabu, pemenang akan dapat hadiah... Siap.. Mak Usu memang suka bagi korang teka2...hihi..

Macam best plak kalau ada teka2 mcm ni..hihi.. Jom sama2 kita meriahkannya...

Bye..

p/s: Pengadil random.org k kalau byk jawapan yang btl.. Tu pun kalau ada yang nak teka..hihi..

9 comments:

Masz Sidek said...

kmk coba jawap mak usu... bisa palak pk jawapan tok... hahahaha...

FARID (Farid Kamil)
Filem... I'm Not Single

Rasa2 betul sik... ;p

Nur Anisah said...

Sapa pelakon pompuan ea?
Last huruf laki ea apa?

Nur Anisah said...

Farid Kamil @ Fauzi Nawawi ..
Bagikk lagi KLU :(

dyabunga said...

haha..ramai lah nama F..
dya teka Fazley.. beetul x??

Hanif said...

Hah!!! Farouk!!!!kekekek

:: Cik Nur :: said...

Farid kamil... betul tak.. filem SEMERAH CINTA STILLETO

kis said...

farid kamil kot....betul tak??

JunAina said...

DANNY (x-fact)...hehehee...

Eza Boom Boom said...

Kmk yakin, hee. Farid Kamil. setelah meng-google.. ngeh3.. Sik tauk juak la... mek try2 jak..