Blog vs BFF

Dushhh!!
Loser..!!

Rupanya banyak lagi blog yang cantik2 n advance...
Malu plak rasanya nak share kat orang... hummm...
Tapi aku xkan putus asa... Tapi ble aku fikir2 balik...
Takkan aku mau ekot 100% kan blog diorg...
Cuma yang aku rasa patut letak tu je la aku copy kot... he3..

Macam-macam jenis blog aku tengok... Semua menarik... hehehe..
Ingat mula2 aku nak wat blog yang colourful gitu... Tapi ble fikir2 balik cam xsesuai je..
Bab aku ni berjiwa simple n ala kadar je tapi xsakit dek mata melihatnya...hehehe..chewaaahh!!

Mencapai keputusan : Blog simple yang cantik :)  hehehehe... janji puas hati kan???

Kalau nak buat blog mcm kwn2 blogger semua tu memang xmampu la aku.. on9 pon sekali seminggu jer... xpe xpe... bukan aku nak mask pertandingan pon.. cuma sekadar nak berkongsi aku punyer cite... hehehe... :) :) :)


Banyak perkara yang terjadi tyme aku nak beractive dengan blog nie... ^.^

Especially bla tyme shoot pic... hahaha...walaupun berbekalkan camera Nikon Coolpix kesayanganku....hehehee.... kecoh giler..hanya ak ja tau betapa hepi tyme tu.... ak punya bff la punya pasal nih.. bukan bf ok.. Haahh?? Nak tau sape bff aku??? Ni dia...




nampak x??
nak yang clear lagi???

ok2...



amacam?? he3...cute x? ni la bff aku.. dari kecik sampai sekarang... hehehe..  nama dia Azlinda... biasa aku panggil dia "IN" ehehe... bukan masuk ok.. She single but not available... Dah da yang punya... hehe.. now dah keja...

Kalau free.. dia la g ajar ak bawa keta.. hehe... Tapi hari tu terus aku ajak dia shoot pic aku.. Dia la jadi juru gambar... Dia memang ada bakat... cuma aku je yang masih kaku nak beraksi jadi model.. hahaha... Tapi alhamdullilah pic yang di shoot hari tu sume cantik...

Ada masa lagi aku nak minta dia shoot aku lg... hehehe...

N dis pic me n her (: lagi...



Dua2 comel kan? Doakan hubungan kami berkekalan menjadi kawan baik selama-lamanya... Amin...

Shoot successful!!
Yeay!


No comments: