Ada teddy bear, Manja!

Assalammualikum...

Pon! Pon! Pon! Mak Usu nak potpetpotpet blh?? Sape ada teddy bear, angkat kaki... hehehe.. Konfom memang korang budak manja... hahaha.. blh terima ke statement Mak Usu ni?? hahahaha

Bukan apa.. Serius Mak Usu cakap.. Mak Usu pon ada teddy bear...hehehe.. Dah jadi cam bantal busuk dah.. Xleh nak kena tinggal...Pastu kan tyme Mak Usu study dulu, kawan ada tegur.. " weh.. ada teddy bear, mesti budak manja ni... " erk.. gitu ke?? Dan baru2 ni, ada kazen plak yang tegur.. " akak pon ada teddy bear? mesti akak ni manja kan.." hohohoho... Manja ke Mak Usu yang ada teddy bear??

Sebenarnya tu diri sendiri je tau jawapannya kan.. Tapi mungkin korang2 sume best la.. bf yang bg teddy bear...hahaha.. Tapi Mak Usu punya sendiri beli.. ahhahaa.. Dah tua dah.. dekat 6 taun Mak Usu dengan teddy Mak Usu tu..

Tapi bila tyme jalan2 hari tu ngan kakak Mak Usu, tiba2 teringin plak nak beli teddy bear baru... Ada dua bear Mak Usu berkenan..

#1 Si Coklet :)

#2 Si Putih

Sorry ek.. Cam muka Mak Usu je lebih kat gambar tu.. Muka bear ciput jer.. hahaahahaha.. Yang mana satu ek Mak Usu nak... Urmmm.. cuma Cocot je dihati Mak Usu.. hahaha.. Cocot la nama teddy bear Mak Usu yang lama tu..hehehe.. Kesian plak kat dia nanti... hehehe...So, si coklet n si putih... Kita ambik pic sebagai kenang-kenangan je la ya.. Ada jodoh kita jumpa lagi..sobs sobs... hehehe

Ada teddy bear ke xda.. Xjadi masalah...Manja tu datang dari sifat yang dianugerahNYA.. Semestinya kita menjaga dan bersyukur dengan apa yang kita miliki...X gitu kan? 

Tapi teddy bear ni memang aset untuk seseorang perempuan la.. Mak Usu percaya kalo perempuan dihadiahkan teddy bear mesti akan cair..hhehe. Tapi ada juga la yang xsuka... :)

Apepon, Love u cocot.. Menemankan Mak Usu di saat nak beradu.. hahaha ;p;p;p

Bubye...
 

No comments: