LULU CALDINA REVIEW BLOG SAYA

Assalammualaikum...

Bla Mak Usu bw tadi terjumpa segmen Cik Lulu.. Jadi rasanya sempat lagi kot nak ikut.. Banyak dah segmen2 yang Mak Usu terlepas tyme bercuti..  Xda masa nak bukak blog kan.. Terus blog pun berhabuk.. Xda pon yang sudi nak singgah n follow Mak Usu... sob.. sobs...hehehe



Jadi, sekarang Mak Usu berminat nak Lulu review blog Mak Usu ni kerana dalam masa yang sama Mak Usu nak tingkatkan followers Mak Usu.. Mana tau boleh dapat 200 follower untuk tahun baru ni... hehehe.. Setahu Mak Usu, blog Lulu memang salah satu blog yang berpengaruh dan banyak ilmu pengetahuan dan isu semasa yang dikemukakan.. Jadi mana tau, pengikut lulu pon boleh jadi pengikut Mak Usu juga kan.. Jadi boleh la Mak Usu kongsikan kat semua follower pengetahuan yang Mak Usu tahu.. Dan dalam masa yang sama kita boleh eratkan silaturahim antara sesama blogger.. Perkongsian tu yang penting..

Sejujur2nya, bagi Mak Usu kalo xda follower susah kita nak kembangkan blog kita.. Memang kita berblog bukan nak glamour semata2 tapi perkongsian entri yang bermakna adalah penting.. Penyampaian penulisan harus diperkembangkan.. hehehe..

Jadi, Mak Usu berminat sangat lulu review blog Mak Usu untuk kita sama2 capaikan matlamat kita untuk berblogging disamping kenal mengenal antara satu sama lain dengan blogger.. Nak jadi rakan blogger lulu ni... hehehe...

Terpilih atau tidak yang penting kita ikhlas berkonsgsi apa yang kita rasa.. Lagipun ini kali pertama Mak Usu join segmen lulu.. :)

Selamat berblogging...


5 comments:

Cik Sibuk said...

salam kenal,

saya jumpa blog u dari segmen lulu..
meh i sokong u untuk dapat 200 follower before new year :)

Ce'gu JAERA said...

semoga kena review oleh Lulu ya

anyway selamat menyambut Tahun Baru 2012.. Thanx sudi menjadi sahabat maya saya..

Mak Usu said...

@Cik Sibuk Terima kasih cik sibuk kerana sokong saya :)

Mak Usu said...

@Gen2Merah Selamat Thn Br juga.. Thank Gen2Merah..

Mak Usu said...

@Lulu Caldina Terima Kasih gak ngan lulu k sudi komen blog Mak Usu.. :)