Saya Suka Freebies Ini Kerana....

Assalammualaikum..

Sebelum Mak Usu buat entri baru dan bw n follow balik follower.. Mak Usu ade terpandang segmen yang Apit buat.. So, Mak Usu usha2 la manatau dapat lagi doodle dari Apit.. Hari tu dapat doodle pon chomel sangat.. Di luar kemampuan Mak Usu nak buatnya... huhuhu... Jadi kalo korang nak join gak.. korang klik je kat nama bawah ni k..


 

Berbalik kepada segmen... Semua yang doodle apit bagi tu semua Mak Usu suke.. Tapi antara 3 yang paling Mak Usu (Top 3 la..)
Mak Usu suka freebies ini kerana freebies tersebut mempunyai kriteria tersendiri yang berbeza dengan freebies yang sedia ada.. Penghasilan freebies yang amat kreatif, dan secara automatik boleh menarik minat kita untuk mendalaminya.. Freebies ini juga boleh kita jadikan pelbagai guna dan banyak faedahnya...Freebies ini juga adalah salah satu aset untuk kita mencantikkan sesuatu blog mahupun fb atau twitter.. Lagipun freebies ini mengikuti perkembangan semasa... 

Sama-sama kita semua berikan credit untuk Apit kerana telah membuat semua doodle2 yang cantik dan chomel untuk kita semua... Semoga beliau berjaya dengan freebies2 beliau di masa akan datang.. :)

Bubbai..

p/s: Bakat setiap orang adalah berbeza-beza..


No comments: