HAPPY BEFDAY (^_^)

Hari tok hari yang bersejarah dalam hidup aku...
My befday sweet 21 tahun..hehehe
Walaupun xcelebrate tp aku dah rasa happy...

Terima kasih byk2 atas ucapan hari jadi n doa2 yang kwn2 dah post kt fb aku...
Thank byk2... hehehehe :)
Aku akan cuba akan buat yang terbaik dalam hidup aku...
Yang berlalu biakan berlalu bersama umo 20 ku...
Nektok tyme umo 21 tahun
So, kita enjoy!!
Mulakan cerita baru...hehehehhehe

Aku maok jadi yang terbaik dalam keluarga...
Aku maok jadi yang terbaik di antara yang terbaik di tempt aku belaja or kejo kelak...
Amin...



Ya ALLAH.
Berikanla aku petunjuk ke jalan yang lurus dan nur cahaya.,...
Moga aku dimurahkan rezeki dan kehidupan ku terus berjalan dengan lancar...
Berikan aku kesihatan dan jadikan aku anak solehah bagi kedua ibu bapaku...
Aku bersyukur dgn apa yang telah kau berikan....
AMIN........


So...temuila FIZILAH yang baru dengan umo yang baru dan azam yang baru...heheheheh :)

No comments: