Menyeru semangat yang hilang..

Assalammualaikum...

Alhamdulillah.. masih dapat bernafas dan menyedut udara yang segar sampai ke hari ini..

Memang dah terlalu lama Mak Usu tak buat entri baru kan.. Kadang2 memang ada jenguk tapi xda kesempatan lagi nak menaip.. Brharap lepas ni semangat nak update tu datang balik.. Cerita byk nak kongsi.. tp nak on lappy.. taip menaip jd trauma plak.. mana x hari2 nak menaip assignment... nak buat entri pun rasa wat assignment kang nanti.. haha

Seingat Mak Usu.. last Mak Usu buat entri masa Mak Usu first sem.. sekarang dah nak masuk tahun akhir dah.. hahaaa.. buat projek akhir.. Jauh ketinggalan dah Mak Usu ye.. xpe.. harap masih ada kwn@ blogger yang ingat Mak Usu.. :)

Oh semangat blog..datang la dikau... hehe :):)








Instagram : fezzysha

p/s: tunggu entri seterusnya.. haha


3 comments:

Cik Nur™ said...

Mak usu....!

lamanya mak usu menyepi...seru laju2 tau semangat tu..hehehe

Intan Saffyna said...

hii,singgah follow awak :)

Dalila yusof said...

semoga sentiasa bersemangat chaiyok2