Isi minyak kereta RM3??

Assalammualaikum..

Dalam syok2 Mak Usu makan tadi..(tu pon nak btau...hihihi).. Mak Usu baru teringat peristiwa yang lawak la bagi Mak Usu tyme isik minyak moto kat shell hari tu... hahaha...

Bukan apa.. moto tuh ada lagi minyak, tapi nak isik minyak gak bia penuh..pastu Mak Usu cakap la ngan kakak shell ni...

Mak Usu : Kak, isi moto rm3 boleh kan kasi penuh?
Kakak Shell: Blh.. terlebih penuh kot..
Mak Usu : ok2.. kasi penuh k..
Kakak Shell : Ok.. Kereta pun ada isi rm3 tau..
Mak Usu : Hah? Bia betul kak.. blh jalan ke kereta...hahahhaa
Kakak Shell : Iya.. selalu.. rm5 pon ada.. pening kitaorang nak isi rm3..

Dalam hati memang nak ketawa habis la... lawak la... adoi2.. ade ke isi minyak kereta rm3.. agak2 la.. rm10 ok sikit.. ntah kemana la jauhnya pergi kereta tuh...

Memang terkejut sangat la.. Xkan la kakak shell tuh nak tipu plak kan..hahaha.. Mungkin gak alasannya xda duit kecik, rumah xjauh lagi, dompet lupa.. dan mungkin dia dalam kesusahan kot sampai ada duit rm3 jer..hehehe.. apepon janji dia selamat sampai kan.. hehehe

Serius xdapat lupakan...Tapi jangan menimpa diri sendiri dah la.. Nanti tengok2 duit rm3 jak..hahaha..Mak Usu xnak..Jauh2kan la...hihihi

Best kakak shell tuh.. Memang banyak cerita best2....hihihi

Bubye..!


4 comments:

Khairiz said...

dah orang tu xda duit nak wat camana kan???

Mak Usu said...

@Khairiz tu la kot.. tapi xpenah dengar lagi mcm ni.. :)

Yumida said...

jimat...teramat la jimat...pening akak shell tu..haha

Mak Usu said...

@Yumida hahaha.. memang xdapat la nak bayangkan macam mana...