MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Assalammualaikum...

Petang2 macam ni.. Mak Usu nak ikut serta GA Mak Dara.. Sapa yang xkenal dengan Mak Dara.. Antara penulis skrip yang berjaya.. Mak Usu pun suka tengok cita2 dia.. Yang paling Mak Usu suka tengok ialah macam bola cinta, saka,nek nak n banyak lagi la..Semoga Mak Dara akan lebih berjaya di suatu hari nanti.. Btw, sekarang pon dah berjaya dah.. kan? hehehe :)

Berbalik kepada GA tadi.. Kalo korang pon nak join.. Klik je banner yang cantik kat bawah ni k.. :)


Korang klik, korang boleh tengok sendiri k syarat2 untuk menyertai GA ni.. Dan boleh tengok juga hadiah2 yang menunggu k..

Jadi, Tajuk Filem yang Mak Usu cadangkan ialah :

" JERITAN PUAKA" - kategori seram...
~ Jeritan puaka membayangi diriku.. Dari mana kah jeritan itu.. Adakah ini dosa aku yang dulu? Semuanya aku perlukan jawapan...~

Hehehehehe.. Itula idea yang Mak Usu dapat fikirkan.. :) InsyaAllah.. ada rezeki, ada tuah.. Mana tau terpilih kan..hehehe.. Yang penting, kira dapat bertukar idea untuk kesejahteraan bersama :)

Selamat berjaya juga kepada yang ikut join serta GA Mak Dara ni k.. :)

Bubye...



1 comment:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Terima kasih kerana sudi join GA Mak Dara ni ya.. Nantikan keputusannya pada 8hb dis nanti.. All the best =)