Perlu ke bergaduh di Facebook?

Assalammualaikummm..

Petang2 macam ni memang ketandusan idea sikit nak buat entri.. Ada tengok tajuk tuh... fuuhh.. Semua orang pasti ada akaun facebook kan.. Termasuk Mak Usu.. Sekarang populor dengan cinta facebook plak cam lagu Najwa Latif-Cinta Muka Buku... hehehe.. Untung la dapat cari teman dari fb.. Caya ke x tuh je la lagi soalannya.. Tapi Mak Usu bukan cite pasal tuh..

Petang ni bila Mak Usu bukak fb Mak Usu.. .Mak Usu terpandang status friend Mak Usu di fb.. wahhh... Dia bergaduh dengan bf dia.. Bukan nak mengaibkan atau nak memburukkan orang.Sekadar perkongsian...Jadi kita dah tengok mestila kite nak tahu lebih mendalam kan... hahahhaa... Dasyat la pergaduhan diorang.. Si gf jeles bila bf dia layan perempuan lain di fb... Memang teruk2 la bahasa digunakan.. Adohai.. Perlu ke korang bergaduh di fb? Xboleh ke bergaduh di hp?? Kan dah kena baca oleh pembaca kepoh macam Mak Usu ni...hehehe...

Kalo bagi Mak Usu la.. xperlula bergaduh di fb tuh.. Malu la sikit dengan orang.. Macam mana marah pon xperlu berkongsi ngan semua orang.. Sebaiknya2 bincang la elok2 dengan bf/gf korang.. Tup tup satu dunia leh tahu korang bergaduh dan tahu korang xbahgia...

Facebook sekarang kan dah advance.. Macam makin merbahaya dah Mak Usu tengok.. Tapi itu dari sikap masing2 kan.. Facebook ada kebaikkannya dan juga keburukkannya...

Apepon fb adalah salah satu laman sosial yang boleh tolong kita cari kawan2 lama kan???? Mak Usu xmengaibkan sapa2 k...

Tatatatata...


2 comments:

Mira Adzlia said...

huhu..tu la psl..da la fb tuh open...sume ley bace..huhu

Mak Usu said...

@Mira Adzlia tu la mira.. terus xda privacy... huhuhu