Alamak! Salah picit.....

Assalammualaikum...

Fuuh...lama dah Mak Usu xupdate blog.. hahaha.. Padahal baru ptg tadi buat entri.. Hilang ingatan dah kot... Yelah..bosan sangat malam minggu ni.. Xda buat apa2 kan.. Nak kelua pun xtahu arah tuju... Nak balik kampung memang dah kat kampung ni... hihihihi.. Jadi relaxkn jela ngan blog kan...

Korang ada nampak x perubahan kat doodle Mak Usu ni...hahaha...makin chomel kan... (padahal makin teruk kot upanya...)hihii..Niat dihati nk la sangat buat doodle cam Apit.. tapi tgh usahakan la ni... haa.berangan...

Chopp! tapi Mak Usu bukan nak cita pasal doodle kat atas tu... tapi nak cita pasal masa Mak usu mandi tadi... Mak Usu tersalah picit... Urmm... picit aper?? hihihihi...

Tengah syok2 mandi, siap nyanyi2 lagi...bajet retis kan... hihihi... Masa nak bersyampu "kenapa syampu ni xberbuih?..letak dah banyak dah ni... huhuhu"

Jadi..mls la nak kisah...mungkin malam ni syampu tu xnak berbuih kot... Last2 Mak Usu picit la sampai abis.. xjuga da buih...Xpela kan... Syampu dh xnak berbuih nak wat camne...

Pas kena bilas... adui..Mak Usu lupa nak cuci muka... "eyh..knp pencuci muka ni tiba2 blh abis?" 

Alamak!!!!!! Salah picit...  Syampu dengan pencuci muka... Patutla xberbuih... Alahai... Habis pencuci muka Mak Usu... Tula berangan nak jadi penyanyi masa mandi..kan dan salah picit..huhuhuhu.

Harap2 rambut xda apa2 la kan.. Tkt2 nnti bagi kesan plak.. Cepat2 Mak Usu pg cuci dengan syampu balik...

Hohohoho.. Kenapa la langsung xperasan ek... Serius! betul2 xdapat nak bezakan tadi... huhu.. Pasni ni putih la rambut Mak Usu dengan cuci dengan pencuci muka... Mahal plak tuh...hahahaha... *Padan muka Mak Usu kan... hahahhaa...

Apepon angan2 nak jadi penyanyi kena diteruskan.. tapi bukan dalam bilik mandi tapi dipentas juara...haaaaaaaaa!!! Chewwwahhh..Ayat xblh blah...hahaha

So, hati2 la ketika mandi..takut2 salah picit.. Mak Usu tau...korang pun pernah kan?? Jangan nak tipu... hahaha...

Bye...Selamat bercuti...

p/s: Jeles kot dengar suara Mak usu merdu...hahahaha


11 comments:

Kancil 8349 said...

Kancil membalas kunjungan anda...salam perkenalan daripada Kancil

gades pelik said...

done follow :) dari segmen yang sama :)

http://sigadispelik.blogspot.com/2012/01/hobi-saya-blogwalkingfollow.html

✿Gucciey Lavender✿ said...

hahahahahaha .... lawak la mak usu nie ... hehe ..

dyabunga said...

xpe mak usu... kita boleh duet nyanyi.. lagu kat blog mak usu.. suka giler lagu ni..

Eza Boom Boom :) said...

tak pernah kena lagi la.. sebab tempat letak shampoo dan pencuuci muka lain-lain. Haha. Jangan beruban rambut mak usu tu sudahla.... hihi. guro mek jak :P

IzwanIzzati Pretty Collections said...

hehehe..tak tahan gelak taw..
tu mesti tgh fikir benda lain masa mandi tu..hee

Izzati,
http://izwanizzati.blogspot.com

Masz Sidek said...

hehehehe... dah la... pencuci muka mahal... pakay pun berjimat stok k sebulan gik ya....

Eryati said...

akak pun pernah salah picit..eheheh...letak pencuci muka jadi colgate...euwwwwwww

ira said...

Ala mak usu..macam mana bleh silap nih??ish2..hihik

Mak Usu said...

hahhahaa.. Mak usu pon xperasan kenapa la blh slh.. adoi..

@masz..aok pat pake sebulan alu abis...adoi2..

Mak Usu said...

@kancil salam perkenalan..

@gadis.. ok..thank yer..hihi

@gucciey hahaha...

@dya.. jom duet.. downlod la..hihi

@eza.. yalah ditakut kmk..kmk beruban..hahaha

@Izzati.. hahaha..syok menyanyi tu la hasilnya...hahaha

@eryati.. akak lagi dasyat...hahaha

@ira xperasan ira.. hahaha