Terima Kasih Ayah..

Assalammualaikum..

Hari ni dah 8 hari bulan.. kejap je kan masa berlalu.. Walaupun hari ni Mak Usu agak kurang sihat.. Terus demam sebab semalam berhujan g umah kawan.. Tapi Mak Usu nak juga buat entri ni khas untuk Ayah Mak Usu.. Semalam adalah ulangtahun beliau yang ke-59 tahun.. Tapi hari ni baru kakak Mak Usu nak sambut... hahaha.. Sambut untuk makan2 sama ngan family jer...


Ni la Ayah Mak Usu.. yang xblh tahannye.. kakak Mak Usu belikan dia kek angry bird.. same dengan kaler baju Ayah lagi...haha

Apepon jasa Ayah menjaga Mak Usu dari kecik xkan Mak Usu sampai bila2.. Dimana2 jak Mak Usu pergi diorang akan hanta Mak Usu.. tu la buat Mak Usu homesick.. Nanti dah kena dok hostel balik... Rindula sama Ayah n Ibu Mak Usu...

Pengorbanan beliau mencari rezeki untuk kami adik beradik tidak akan lupakan.. Beliau dapat membesarkan anak beliau dengan jayanya walaupun dengan menjadi seorang Nelayan.. Kami adik beradik bersyukur dapat seorang Ayah seperti beliau yang tahu tanggungjawapnya..

Jadi sekarang, tiba masanya kami adik beradik yang melaksanakan tanggungjawap sebagai anak.. Mendoakan beliau sentiasa sihat sejahtera dan panjang umur... Yang pasti, Ayah la hero kami sekeluarga...Susah senang beliau adalah untuk kami sekeluarga... Terima Kasih..

AYAH! YOU ARE MY HERO...Love u.. TERIMA KASIH AYAH....
Sabda rasulullah s.a.w yang maksudnya: “Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa.”
Riwayat al-Hakim
24 ni befday IBU plak.. hehehehe...

Bubye..


2 comments:

Gen2Merah said...

wahh, terharunyaa.. pasti ayak mak usu akan gembira diraikan oleh anak2nya kan... betapa besarnya pengorbana ibu bapa kita zaman dulu.. semoga kita snetiasa berbakti kepada kedua mereka..

Mak Usu said...

@Gen2Merah Pengorbanan yg xdapat kita bls sampai bila2..