Tolong jangan curang!

Assalammualaikum...
 

Nah...ada tengok gambar tu?? Plzzz la jangan curang...hahaha.. Cerita ni memang Mak Usu xtahan dari tadi.. Perkara ni berlaku depan mata Mak Usu tau...Selalu kita dengar je kan.. Tapi kali ni Mak Usu tengok betul2 mcm mana isteri curang.. Tapi xtau la suami dia tahu ke...hahahha

Malam ni, orang tukang buat tempat letak kereta umah Mak Usu datang umah nak sukat tempat... Jadi dia datang dengan isteri dengan anak dia sekali.. Kenal juga la dengan kakak tu...

Dari awal dia masuk rumah sampai dia duduk minum...dia asyik msg jer... sampai akak Mak Usu tegur 'ntah msg sapa ntah" terus kakak ni senyum2 jer... hahahahha

Tiba2 kakak tu cakap kat Mak Usu... "tengok ni" Dia boleh plak tunjukkan gambar lelaki skandal tu dengan Mak Usu... hahahaha... Pakai cermin mata hitam berdiri tepi kereta... hahahaa.. Naik darah Mak Usu tengok gambar lelaki lain.. nak tanya kita ni muda.. mcm xelok plak...huhuhu..

2 3 minit macam tu... Kakak tu tiba2 bangun terus berlari2 pergi dapur rumah Mak Usu... Jadi kami hairan la.. Ingat kenapa..rupanya2 lelaki tu call... haiya...xboleh tahan.. Dia boleh plak berskandal sedangkan suami dia tengah bincang2 dengan ayah tentang kerja nak cari rezeki... huhu.. Memang dasyat la kakak ni...

Yang plg heran dia xmalu langsung pun dgn family Mak Usu...Mak Usu harap la kakak tu sedar awal daripada menyesal nanti.. Suami dengan anak dia elok jer.. Anak dia nak duduk ngan dia pon dia xnak..

Malam ni Mam Usu tengok jer perangai dia.. Banyak kes macam ni kan.. Tapi ni betul2 Mak Usu cam xpercaya..Mana x nya tengok depan2 mata... aduh..hahahaha... Apepon janji kakak tu bahgia la...

Harap ada orang yang boleh sedarkan akak ni.. Manatau lelaki tu tipu je kan.. Macam mana ek kalau tiba2 lelaki tu call tyme suami kakak tu ada sebelah??

Mesti macam2 cara kakak ni kan?? paling2 off hp ataupun pg tukar nama dengan nama perempuan..hahaha
Erk..Macam berpengalaman jer Mak Usu ni...hahaha.. Jangan fikir Mak Usu plak...hahahhaa

Macam2 sikap manusia sekarang kan.. Apepon yang penting jaga diri sendiri... Setialah..baru keluarga bahgia... :)... Mak Usu bukan mengaibkan sapa2 k...sekadar perceritaan...hihi..

Bye...

p/s: Ayah xbg kelua tengok org main bunga api... So. pg belasah buah limau jer... hehhehe


7 comments:

dyabunga said...

jgn lah belasah buah limau tu sorang-sorang..kongsi-kongsi lah mak usu..hehe
dya tag mak su
http://yayabunga.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

kis said...

ish....dashyat btl lah c isteri tu, sampai hati buat suaminya camtu...

Zamani said...

isk2.. tak patut sungguh la..

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

Arra Ahmad said...

tulah..zaman sekarang macam2 ada kan..
kalau tak bini..laki plak yang curang..

mintak jauh la semua ni..huhu

Hanif said...

dunia sekarang bukan lelaki jer curang pompuan pun sama...
Yang penting jangan sakit tekak makan limau berlebihan..ehhehe

Cik Sibuk said...

kuram asam betul isteri cenggitu..dah tak kenal yg mana halal yg mana haram ke?

bersangka baik..tu gambar adik dia kot..bukan gambar skandal dia..heheee