Awak naikkan semangat saya!

Assalammuaalaikum...

Xhabis2 dengan komen2 yang telah ditujukan kepada Mak Usu bila Mak Usu mula berblogging [Entri Ini].. dan Mak Usu telah menjawapnya dengan jawapan yang positif.. Xsangka belum habis lagi cerita nya...

Hampir sekian lama, xsangka ada orang pergi check blog Mak Usu... dan komennya :


"Xda perubahan langsung pun blog ko, Dah aku kata, blog ko hanya dengan entri ko yang syok sendiri jer.. Mana da orang nak baca.. dari hari tu blog ko baru 200 jer followers.. hahaha..buang masa je la ko.. pg buat benda lain lagi berguna..."

Nak ja Mak Usu cakap "apa ku kesah, blog aku"... tapi2 itu jawapan yang menandakan kita dah termakan kata2 dia kan..Mak Usu ambik sebagai komen positif je walaupun pahit nak telan semua tu.. Mungkin dia xfaham macam mana perasaan seorang blogger kan..

Bagi Mak Usu satu kepuasan kalau dapat buat satu entri.. Follower banyak atau tidak itu xpenting.. Tapi yang penting ialah pastikan ada followers setia..Tapi kalo dah memang xda orang baca pun yang penting hati ni puas dapat tulis satu entri...

Tapi xsangka juga la.. Sebab dia pun seorang pembaca setia Mak Usu.. yelah..dah hari2 jenguk blog Mak Usu tu maksudnya suka la tu baca blog Mak Usu.. hahaha.. Terima Kasih k..

Tapi kata2 beliau ni sebenarnya menaikkan semangat Mak Usu nak berblog la.. Kan Mak Usu ni degil sikit... Mungkin Mak Usu perlu usaha lagi supaya blog Mak Usu ni jadi pilihan ramai kan.. Bia dapat bagi faedah kat orang ramai walaupun kebanyakkannya cerita pasal kehidupan Mak Usu...

Andai beliau terbaca entri ini.. mohon maaf k.. Mak Usu terima pendapat awak dengan hati terbuka.. Sokong Mak Usu sampai bila2 k.. :)

Sekian..


2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

jadikan ia sebagai pembakar semangat utk terus berblog ya

Mak Usu said...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA Iya Mak Dara.. Semestinya makin bersemangat.. hehee.. Thank atas nasiha Mak Dara :)