Wordless Wednesday #6: Jom teka! #2

Assalammualaikum...

Apa pandangan pertama anda bila melihat gambar ini?


A : Pelbagai jenis hp...
B: 7 biji hp...
C: Mak Usu nak tunjuk banyak hp la tu...huhuhu
D: Ramai skandal ni banyak hp...
E: Hp family Mak Usu la tu...
F: Semua hp rosak tu...
G: Hp koleksi Mak Usu...
H: Untuk jual kot...
I: Setengah ok setengah rosak..

Cuba anda teka.. Antara banyak-banyak pilihan jawapan apa pilihan yang pertama Mak Usu nak tunjukkan gambar ni.. Maksud nya motif utama Mak Usu nak tunjukkan gambarr ni kat korang... Satu pilihan ja... Korang letak je kat ruang komen..Jawapan paling tepat nanti Mak Usu topupkan korang RM10 (seorang yang bertuah jer) dan RM5 (seorang yang bertuah jugak..)

Kalau lebih dari 1 tekaan..terpaksa la Mak Usu guna random.org.. :)

Jom bagi meriah sikit...hihihihi...

Xda penyertaan Mak Usu topupkan diri sendiri la...hahahha... ;p;p;p;p

Bye...

p/s:pengumuman baru... Mak Usu lanjutkan jom teka ni sampai 12 tengah hari besok k... Sekarang nk bw je dulu...hihihi... :):)


12 comments:

Cikgu Ma said...

rasanya jawapan E..hehe
salam kenal...=)

dyabunga said...

rasanya I..:D

Masz Sidek said...

kmk rasa E....
Kmk selalu kumpul semua hp family...
kononnya nak lelong hehehe

kis said...

I kot..betul tak???

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

datang singgah follow sini
hehe
jom usha belog sana pulak

EruzuLiyana said...

ceq pilih jawapan C.. tuh pon setelah merujuk pada laman web wikipadiaaa la.. sat lagi ceq tinggal no fon eh, senang nanti nak topup..haha

Miss Nadya said...

ni bukan wordless dah ni...hehe..

Penjual Reflesia™ said...

syieda teka G... hihihihi

eintan nurfuzie said...

cik en jawab e,koleksi hp famili..huhuhu
p/s: cuti sendiri besh....x ramia..jalan2 pun orang xde...ehhehe

Alycia said...

xtau lah bole jwb lg ke x.. tp Alycia pilih F kot hehe..

:: Cik Nur :: said...

cik nur pilih G.. :)

Mak Usu said...

Thank kat semua yang teka.. :)

@Ahmad ali.. dah usha2 dah..hihi

@Miss Nadya... hahaha.. terus jadi teka2 pulak kan..hihi