Beratnya nak tolak...

Assalmmualaikum...

Ada sapa2 boleh tolong Mak Usu x?? Tolong tolak jer.. berat betul benda ni nak berjalan...Jom...
Jom kita tolak ramai2... Aduh...beratnya....Cepat...
Ok2..bagus semua... dah bergerak satu tapak dah ni.. lagi satu tapak...

Mintak korang tolong tolakkan follower Mak Usu ni..hihihi..Jangan mare.. Liat sangat nak bergerak pergi ke-300..tengok tu dah 299...hihi.. Sapa la blogger bertuah jadi follower ke-300 Mak Usu ek...

Walaupun agak lambat berjalan seperti korang2 seperti tapi atleast ada gerak..hihi..Mak Usu hargai setiap blogger yang sudi singgah kat blog Mak Usu ni...

Jom kawan2...tolong Mak Usu tolak...hihiihh

Oh!! yeahhh~~

Bye...hihihi

p/s: tau la lukisan dan tulisan buruk...siapa la follower bertuah tu ek....



10 comments:

:: Cik Nur :: said...

yeah...!yeahh...!

cik nur dah follow mak usu..tapi tolong tolak sama ye...

nanti dah dapat yg ke 300 tu, kena la wat entry kahs untuk dia.. :)

dyabunga said...

ala..xdpt lh jd followers yg 300..
awal2 dh follo blog mak usu..
p/s : pergi cek darah ye..hehe..

Eza Boom Boom said...

hee, semua followers tu berharga tau. Mun sik kerana seorang hingga orang yang ke-299 ya, sik akan sampei 300. Hihik.

Kmk suka lepak sitookk! :D

kis said...

hehehe....mayb esok tertolak smp ke-300 tu...menolak sampai mau terbang yek, cm pic kedua 2 (^_^)

Masz Sidek said...

kmk mok tolong nolak...
chaiyok2...

✿Gucciey Lavender✿ said...

jom tolak jom :D

Kancil 8349 said...

sabar...akan datang juga tu follower kamu yang baru tu

CekbOlat-bOlat said...

dh macam duyung nengokk ! haha

Rahmah Ram Ram said...

cepat cepat ...mesti mak usu kasi hadiah ni...

Mak Usu said...

hehehehe.. thank semua.. :):)