Keputusan AJL26 dan Bakal Juara AJL27!

Assalammualaikum..
Semua orang tengah cakap2 pasal AJL26 kan.. Jadi Mak Usu nak join sekali la... hihi.. Amat berpuas hati dengan keputusan AJL malam ni.. Tadi dah fikir dah..mesti yang xdisangka menang.. Tapi Alhamdulillah... Hafiz menang.. Memang tepat...

Tadi senyum sorang2 tengok tweet2 orang pasal AJL... terutamanya Akim.. betul2 dia sokong kawan dia ni Hafiz.. Setiap orang ada kelebihan masing.. Yang Mak Usu suka pasal Hafiz ni.. Suara dia live or dalam CD memang sama.. xda perubahan langsung kan..

Berbaloi gak undi dia habis-habisan masa AF7 hari tu..memang puas hati la ngan bakat dia.. Eleh, mesti korang cakap mestilah Mak Usu sokong orang Sarawak...hahahaha... Mestilah sokong kan lagipun memang dia berbakat..Xsemua orang ada vokal macam dia...hihi

Hari tu ada hafiz bawak Mak usu berduet ngan dia bawak lagu "Hujan Rindu" tapi Mak Usu bz sangt2 hari tu..Tulah terpaksa ajak adira..*bweeeeeeeeeeekk..nak muntah..Mak usu perasan...hihi

Jadi, semangat habis dah ni Mak Usu nak tunjukkan bakat Mak Usu kat korang semua.. Hurm..donlod kat youtube je la dulu...Mabye dengan tajuk "Awan Mikro" hihihi....Dan kemungkinan akan jadi JUARA AJL27...hahaha *sekali lagi perasan dan berangan...

Apepon, Tahniah Hafiz dan juga tahniah kepada semua2 pemenang ek.. tapi tapi suka Yuna bawa lagu penakut tadi..Cantik...

Ok.bye

p/s: kenapa setiap kali dengar lagu 'Salam Terakhir" boleh menangis ek...


5 comments:

:: Cik Nur :: said...

sebelum hafiz ajak mak usu, hafiz de ajak cik nur juga..tapi dia degil, xnak luruskan rambut..sbb tu cik nur kanselkan..hahaha..

lagi gila perasan cik nur ni..hehehe...

anyway, terima kaseh TAG cik nur, insyaALLAH..de masa cik nur join.. :) tapi tak janji ye.. hehehe

L said...

kesian budak2 xleh menang. huhu

jom hayati..=)
lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

Kancil 8349 said...

tahniah kepada Hafiz...

fizafantagirO said...

tahniah hafiz .. sempoi jer dia=) suke !

Rahmah Ram Ram said...

memang selayaknya dia menang...Tahniah!!